خخخخ دختر است دیگر.....

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

ﺷﺎﻡ ﻣﺮﻍ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ... ﺩﺧﺘﺮ ﻓﺎﻣﯿﻠﻤﻮﻥ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺖ : ﮐﯽ

ﺳﯿﻨﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ... ؟

ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺯﺩﻡ ﺯﯾﺮ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﭘﺮﺗﻢ ﮐﺮﺩﻥ

ﺑﯿﺮﻭﻥ:‏)‏)‏)

.

.

.

ﺧﺪﺍﺷﺎﻫﺪﻩ ﻣﻨﻮ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯿﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﺴﺒﯿﺢ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻢ ..



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت0:01---15 آذر 1393
کـیوان من حـسابتو مــیرسم تـازه میـخواسـتم بهـت شــیر بدم ولـی پشـیمونم کـردی
حــالا برو از مامان اولیت شیر بخـوا
پاسخ: افرین الان خوب شد خخخخ حتما ب حسابای من برس همرم تسویه کن خخخخ بعدشم تو باید از خدات باشه ک بم شیر بدی خخخ


آتــنا
ساعت22:30---8 آذر 1393
بــیجورا
مـن کجام مث این دخـترس؟؟!!؟؟

پاسخ:دیه دیه.....


nafas
ساعت14:49---6 آذر 1393
دمتتتتتتتت هاتتتتتتتتتتتت
پاسخ:خخخخخ نوبت توام میرسه خخخخخ


آمـــیتیس
ساعت21:57---2 آذر 1393
اوه
دخــتره آتــناس
پاسخ:خخخخخخ زدی بهدففففففففففففففففففففففففففففففف خخخخخخخخخخخخخخخ


پانی
ساعت20:02---2 آذر 1393
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یعنی ... ت هم با این سوتیات
طوری نی در عوض آدم شدی که

خدا بگم چیکارت نکنه معتادم کردی با این وبت
پاسخ:خخخخخخخ خو چیکار کنم تو جای من بودی میبردنت بیمارستان انقد خندم گرف خخخخخخخ
پاسخ:خخخ اخ جوووووووون بالاخره یکیو معتاد کردم خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ شنبه 1 آذر 1393 ساعـت 17:43 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |